reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Daniel Bohunický

Daniel Bohunický

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 19 rokov a som študentom štvrtého ročníka Strednej priemyselnej školy dopravnej v Trnave. Vo voľnom čase si rád zašportujem, pozriem zaujímavý film alebo prečítam dobrú knihu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNHL - Čo týždeň dal

reklama

NHL - Čo týždeň dal

NHL - Prestupová uzávierka a Slováci

Daniel Bohunický

NHL - Prestupová uzávierka a Slováci

Národná Hokejová Liga absolvovala svoj ďalší týždeň. Možno sa niektorí z Vás pýtajú, prečo píšem s takým oneskorením a iným zameraním.. Hlavným dôvodom bola každoročná ,dlho očakávaná, udalosť - Trade Deadline resp. koniec prestupového obdobia, čo sa ,či už priamo alebo len okrajovo, dotýkalo aj slovenských hráčov.

  • 4. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 543x
  • 0
NHL - Čo týždeň dal #1

Daniel Bohunický

NHL - Čo týždeň dal #1

V prvom rade by som rád pozdravil všetkých čitateľov môjho „blogu“ . Už dlhší čas som sa pohrával s myšlienkou, že by som rád písal o osudoch a dianí okolo našich zástupcov v kanadsko-americkej NHL.

  • 23. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 428x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu